sobota 24. listopadu 2012

Láska může být krutá...

Nenávist


Já tě tolik nenávidím,
až mi praskají žilky,
doufám,že už tě neuvidím,
zkazil si i moje vzpomínky.

Tak černou barvu jsem ještě neviděla,
obklopuje vše co souvisí stebou,
tvejm intrikám jsem naletěla,
poničil si moji duši smělou.

Temný stín prolezlý červy,
asi si myslíš, že jsem hloupá,
už i tvoje srdce je černý,
intrikářům ego stoupá.

Ani nevíš,
co bych dala za to zapomenout,
zlomil si mi srdce, copak nevidíš,
měl by ses z nevinosti převléknout.

Nikdy víc už nepomyslím,
nikdy už tě nechci vidět,
už jen sama sebe prosím,
nechci o tobě nic vědět.

Krev stéká po mé dýce,
zabila bych se protebe,
byla to jen sprostá manipulace,
kvuli tobě se mé srdce nehýbe.

Protože mi lžeš,
neotáčej se a běž !

1 komentář:

děkuji za koment a přeji příjemnou zábavu melounci ;)