středa 22. května 2013

Báseň o lásce ( báseň s přirovnáními)

Všichni umírají tvojí krásou,
jsi má spása, já tvou spásou,
láska se nedá slovy popsat,
stejně jí zkusím popsat.

Jsi jako růže uprostřed prázdnoty,
jsi jako podkova pro štěstí obtisklá ve stínu nicoty,
jsi jako peříčko hnané větrem do neznáma,
jsi jako motýl plující létama,
jsi jako  šupinka, co se leskne pod vodou,
jsi jako pták letící skrz oblohou,
jsi jako raní třpyt trávy,
jsi jako to největší zrnko kávy,
jsi jako slunce co pálí v poušti,
jsi jako šelma číhající v houští,
jsi jako papír, křehká a cudná,
jsi jako oheň, horká a ladná,
jsi jako led co mě chladí za horkého večera,
jsi jako křídlo bělostného anděla
jsi jako zlá královna co umí milovat,
jsi jako oko, co vidělo chudého darovat.

Jsi jako já,
já jsem jako ty,
vždy budeš má,
žždy budem patřit do jedné jednoty.


Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za koment a přeji příjemnou zábavu melounci ;)