čtvrtek 20. února 2014

Kniha opravdové přátelství ----- PART 3

Další nudnej den, v tomhle děsně nudnym městě. Venku bylo pod mrakem a zdálo se že bude možná krápat. Hodila jsem tašku přes rameno a šla dolů z pokoje na snídani.,, Dobré ráno, dcero má.'' mamka měla tak dobrou náladu až mě to to vylekalo. ,, Nalij si čaj, v konvici je ještě horkej.''
,,Jo mami.'' Nalila jsem si hrnek, ostatně jako každý ráno a šla jsem ke stolu. ,,Večer jsem dělala buchtu, tak si dej. '' Byla tak dobrá, že jsem si narvala do pusy snad celej kus. ,,Kde je taťka ?''
,,Jel něco zařizovat na  úřad města.''
,,aha, takže nic zajímavýho.'' Mamka kejvla rameny, jak to už na mé drzé řeči obvykle dělává. Šla si zapnou raní zprávy a já šla do školy. ,,Tak ahoj'' dala jsem ji pusu na tvář a vyrazila z domu.
Naproti akorát stála Lara, ale ne tak usměvavá, jako vždycky. Ze dveří, otevřených přímo za ní se ozýval řev, ale nebylo slyšet, co říkal. Lara naštvaně odpovídala a po chvíli zabouchla dveře. Když mě uviděla, tak se tak smutně pousmála. Něco si pro sebe zamumlala a já se vydala za ní.,, Copak ?''
,,to nic, jen mámi novej přítel. Moc ho nemusím a on mě.''
,,aha''
,,V pohodě, už to nechci řešit. Teď bych spíš řešila Štrůdláka. ''
,,Štrů, co ?''
,,No to je jeden celkem fajn kluk, ani nevím proč má tak blbou přezdívku, včera mi psal na Facebooku. Prej kdo si, asi se mu líbíš.''
,, Aha, a kolik mu je ?''
,,no chodí do stejnýho ročníku co my, takže tak 16 let. Zajímá tě to ?'' zasmála se jako kdyby měla něco za lubem. ,, Kluk je teď asi to poslední, o co se zajímám.''
,,Říkej si co chceš, ale holky v našem věku s vyjímkou lesby kluky chtěj... Ať už jsou to jakýkoliv důvody. Každá holka má svý potřeby, nebo ne ? ''
,,Nedáme jiný téma ? '' prostě jsem se o tom nechtěla bavit, protože jsem jí ještě neznala na tolik, abych jí řekla, že jsem ještě s klukem nespala. Prostě nebylo s kým..
,,A proč, je to tabu ? Já už jsem si tak doluho.... To je jedno, zasmála se zase. Prostě miluju ten pocit, když víš že tě má někdo rád víc než cokoli na světě, že seš jeho jedinej smysl chápeš ? ''
,, Asi jo..'' přerušila mě :,, Tys ještě z žádným nespala že ?'' Najednou se zhrozila. ,, To ano, ale prostě se o tom nechci bavit.'' asi pochopila že je to pro mne nepříjemné, tak toho nechala. Musela jsem ji zalhat, docela nerada bych, aby se to na škole rozkřiklo, přece jen ji neznám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za koment a přeji příjemnou zábavu melounci ;)