čtvrtek 28. března 2013

má první báseň

 Báseň o Xeně a Areovi
Jako malá, měla jem svou hrdinku.... Xenu jsem sledovala dnes a deně a pak jsem napsala svou snad úplně první báseň... no, kdo seriál xena aspoň trochu zná, určitě mu to něco řekne...



Nenávidím tě, a přesto miluji,
Ale kvůli tvé chamtivosti lásku ze svého srdce jen těžko doluji.
 Si chamtivý a využíváš všechny kolem sebe,
Klidně i archanděly ze samotného nebe.

Ublížil si lidem, které jsem milovala
 a jejich smrt ještě nepomstila.

Ty Áres bůh války,
Nebudeš mě mít nikdy víc,
 Byť se o to budeš snažit sebevíc.

Ani smlouva, podepsaná před samotnými sudičkami,
Tvůj osud nikdy nenaplní.
I když nevím, co k tobě cítím,
 raději se jiného osudu chytím.

Vím, že i přesto se mě budeš snažit mít,
 ani v příštím životě mě nenecháš být,
dokud  z chtíčem tě nebudu chtít dobrovolně políbit.

Xena patří jiné osobě,
Ať se ti to líbí nebo ne.
Chytím se osudu Gabriely,
Ať se bůh války klidně zlobí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za koment a přeji příjemnou zábavu melounci ;)