pátek 25. ledna 2013

Zpěv a víra

Tóny klavíru znějí po rozlehlé místnosti,
sedí u něho žena,
její srdce vyzařuje radostí,
od zdi se odráží ozvěna.

Když se usměje,
dokáže mi změnit celý svět,
kdž na klavír zahraje,
Tvrdý kámen se promění v květ.

Když zazpívá,
běhá mi mráz po  zádech,
zloba a faleš umírá,
ten zvuk se nese větrem a ve stromech.

Když zarmoutil mě osud,
když plakala má duše,
ona mi pomohla, pomáhá mi dosud,
to rozhodnutí změnit se je pouze naše.

Síla minulých životů,
mi otevřela oči,
zbavila těch traumatů,
život po životě se točí.

Ta hudba zní v mé hlavě,
miluju ten pocit,
zázračná bytost se dotkla mé dlaně,
jediný způsob jak sílu znovu dobít.

Zjistím kdo jsem byla,
abych pochopila kým teď jsem,
možná se splní, po čem  jsem snila,
ozvěnu uslyší i daleko za zeď.

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za koment a přeji příjemnou zábavu melounci ;)